poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wszędobylskie sowy ... :)

Cześć :)

Tym razem przygotowałam dla Was pierścionki, wykonane oczywiście na szydełku. Zakupione zostały jedynie bazy, do których przyszywałam moje "robótki". Motyw sowy obecnie jest widoczny niemalże wszędzie - na torebkach, swetrach, szalach, kocach a nawet biżuterii. Dlatego jak tylko dostałam zamówienie na pierścionki-sowy od razu postanowiłam je wykonać. Tym bardziej, że jest to jeden z moich ulubionych wzorów i jeden z poniżej prezentowanych pierścionków został u mnie :) :) 

Wzór na pierścionki powstał "z głowy" obserwując podobne już sowy na zdjęciu jakie dostałam od osoby zamawiającej. Do podstawy w kształcie koła/owalu przyszywamy pozostałe elementy - skrzydła (półsłupki wykonane na krótkim łańcuszku /x2), oraz oczy (małe koła /x2 z doszytymi koralikami). Koło/owal powinno być nieznacznie większe niż podstawowa baza pierścionka. Wyszywamy dziób, nóżki i uszy. Przyszywamy całość do podstawy i gotowe! :)

Oto moje dzieła:


Musiałam się trochę nad nimi nagłowić, ale było warto! :) Jestem z nich bardzo zadowolona. :)

Pozdrawiam!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz