poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Pierwsze koty za płoty... :)

Witam serdecznie! :)

Bardzo miło gościć mi Was na moim blogu. Mam nadzieję, że moje prace nie rozczarują Was, a będą  inspiracją do własnych działań ;)

Szydełkowanie jest dla mnie sposobem na odpoczynek, spełnienie, realizację coraz to nowszych pomysłów. Jest to pasja przynosząca niezwykłą satysfakcję. Blog powstał by dzielić się swoimi pracami, pomysłami, ale także by poznać Wasze zdanie na ich temat, rady, wskazówki. Postaram się zamieszczać wzory oraz schematy, na których opieram swoje szydełkowanie, być może przydadzą się i Wam :)

Bardzo chętnie wyszydełkuje coś i dla Was - zapraszam do sugerowania własnych pomysłów :)

Dziękuję za wszelkie komentarze - zarówno te pozytywne jak i negatywne - wszystkie mobilizują mnie do dalszego działania :)

Mam nadzieję, że będziecie u mnie częstymi gośćmi. Zapraszam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz